torsdag, februari 16, 2012

Så mycket kärlek

Det är konstigt att jag helt plötsligt blir överöst med kärlek från alla håll. Mina vänner, min familj och andra i min närhet talar om hur mycket de uppskattar och tycker om mig. Jag undrar om det är något nytt eller om det faktiskt varit så hela tiden och att jag bara inte har uppmärksammat det tidigare.

Jag tycker om den människan som jag ser när jag speglar mig i deras ögon. Jag ser en varm och medkännande människa. En positiv människa som ger andra bra energi. En människa som är lojal och som bryr sig på riktigt. En människa med humor och intelligens. En glad, stark och modig människa. En intressant människa med ett rikt inre. En människa som tillför något unikt.

Äntligen har jag hittat mig själv. Äntligen är hon tillbaka, den där tok-roliga tjejen som gillar att leva.

Tänk vad lite kärlek kan göra skillnad.

Inga kommentarer: